Autósport bulvár hírek

A blog a forma 1 bulvár híreivel fog foglalkozni.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Claire Bourdais

2008.06.21. 16:18 | rutschy | Szólj hozzá!

 

Claire Bourdais a francia pilóta felesége elmondta a JDD-nek, hogy ő hogyan látja a forma 1 kis világát. Mesél a sok várakozásról és a hotel szobákban töltött hosszú órákról. Egy jó könyv a pilótafeleségek megmentője – mondja viccelődve.

Claire nem olyan nagyvilági nő, mint más pilótafeleségek. Mint Kimi Raikkonen felesége, aki modell és szépségkirálynő vagy Alonso párja, aki híres énekesnő Spanyolországban. Claire két éve házasodott össze Sebastiennel és azóta békés életet élnek Svájcban Genfben, ahol szívesen lovagolnak és atlétikáznak.

Claire régebben magas szinten sportolt. 2000-ben Junior bajnokságot nyert 400 m-es gátfutásban, Chilében, mielőtt követte volna Sebet az USA-ba. 2006 végén megszületett a pár kislánya Emma, akire a versenyhétvégéken a nagyszülők vigyáznak. „Seb értékeli, hogy vele vagyok a futamokon, neki nem olyan stresszes, ha ott vagyok. És én segítek neki, hogy mindennek a jó oldalát lássa, mert sokszor nagyon kemény önmagával.”

Azt is meg kellett szoknia, hogy a belváros általában messze van a versenypályától, míg az USA-ban kényelmes a pálya melletti luxus lakókocsiban laktak. A motorhome is más, itt egy 2 szintes, fémből készült szerkezet van és hostessek szolgálják ki az embereket, míg Amerikában ez is egyszerűben van megoldva. „Ez nagyon jó, - mosolyog Claire. Nagyon jóban vagyok Karennel, Coulthard kedvesével. Én azt hittem, hogy ez egy zárt világ, de kellemesen csalódtam. Néha a Renault szerelőkkel szoktam kávézni a mi motorhomeunkban.”

Néha egy hétvégén, hosszú unalmas órák következnek: „Egy jó könyv a pilóta feleségek alapfelszerelése. Egy délutáni teszt elég hosszú tud lenni és ilyenkor nekem meg kell várnom Sebet. Olyan maximalista, hogyha nem lennék vele, akkor az egész éjszakát a mérnökökkel töltené.”  

A versenyek alatt nagyon sok benne az adrenalin nagyon izgul Sebastienért. Mint 2006 júniusában mikor Clevelandban Paul Tracy autója átrepült Bourdais feje fölött és átgurult a fején. „Seb nem reagált a rádióra. Azt gondoltam, hogy kész vége ennyi volt. Ott álltam öt és fél hónapos terhesen…de aztán hál isten egyben megúszta. Nagyon sokat beszélgetünk erről és ez segít nekem. Megtanultam elfogadni a kockázatot és evvel élni. Tudom, hogy Seb nem őrült és nem vállal vakmerően kockázatot.”

Mindig nézi az eredményeket az interneten vagy a Toro Rosso boxában és ha lilával világít a neve akkor mindig gyorsabban dobog a szíve ugyanis az azt jelenti, hogy Seb a leggyorsabb.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://autosportbulvar.blog.hu/api/trackback/id/tr87532365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása