Autósport bulvár hírek

A blog a forma 1 bulvár híreivel fog foglalkozni.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Szerelem a forma 1-ben: Hamilton romantikája Nicollal

2008.07.14. 23:14 | rutschy | Szólj hozzá!

 

A Brit nagydíj győztese Lewis Hamilton és a Pussycat dolls énekesnője Nicole Scherzinger továbbra is villámgyorsan halad a kapcsolatukban. A hétvégén együtt jelentek meg a goodwoodi fesztiválon. Nicole rövid időre visszatért Amerikába, hogy megünnepelje 30. születésnapját Las Vegasban, de aztán már repült is vissza Európába, hogy jelen legyen szerelme, Lewis Hamilton hazai győzelménél.

Hamilton és Scherzinger 2007 novemberében MTV Music Awards díjátadó gálán találkozott Münchenben, Németországban. De később mégis Vivian Burkhardtal lehetett látni. Mégis pár nappal a Cannes-i filmfesztivál és egy party után, Hamilton vett egy éles kanyart és Nicollal jelent meg a monacói futamon.

Ez a hír teljesen lesújtotta Viviant. A News of the Worldnek nyilatkozott az esetről: „Ott voltunk Cannesban, végig egymásba voltunk karolva, a világ azt hitte én vagyok Lewis barátnője. De napokkal később, mikor Lewisszal az ágyig jutottunk, ő fogta magát és elment Nicollal a monacói versenyre. Én nagyon csalódott voltam. Azt hittem egy kicsit több tiszteletet fog mutatni irántam. Olyan mintha csak játszott volna velem, az egész világ rajtam nevetett. Utána felhívott telefonon és szinte azóta is napi kapcsolatban vagyunk, de nem akarok vele erről beszélni.”

Nicole barátai azt mesélik, hogy már régóta randevúztak és 3 hónapja már együtt is vannak. Az előző hónapban együtt jelentek meg Nelson Mandela 90. születésnapján. Ahol még olyan sztárok jelentek meg, mint: Bill Clinton, Oprah Winfrey, Uma Thurman és Sir Elton John.

A dolgok nagyon jól mennek, Lewis már bemutatta apjának, mostoha anyjának és féltestvérének is.

A bejegyzés trackback címe:

https://autosportbulvar.blog.hu/api/trackback/id/tr36568473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása