Autósport bulvár hírek

A blog a forma 1 bulvár híreivel fog foglalkozni.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Interjú Raquel del Rosarioval

2008.05.17. 18:47 | rutschy | Szólj hozzá!

Raquel, hogy idézed fel azt a pillanatot mikor elmentél Asturiasba?

Ez már 6 éve volt. befejeztem az iskolát és nem akartam olyasmit tanulni ami nem az énekesi pálya volt. Hál istennek a szüleim támogattak. A legrosszabb dolgo az volt amire gondoltam hogy vissza kell majd ide térnem és nem sikerült az amiért indultam. Az első évek nehezek voltak. az nem úgy van hogy elmész és befutott énekes vagy. Először más területen dolgoztam.

Felelőtlenek neveztek téged mikor ezt tetted?

nem. A barátaim a környezetemben csodálkoztak: ó, Neked van egy együttesed és énekelsz? Sok ember azt sem tudta hogy szeretem a zenét és ez meglepetésként érte őket. Mindig tisztelték a döntéseim.

Milyen ezeknek az éveknek a mérlege?

Attól függ hogy az ember miket vesz értéknek. Most például a legnagyobb jutalom az a szabadidőm.
Fernandoval a kapcsolatunkban minden szabad napot maximálisan ki kell használni, mert nagyon kevés van. És azon kivül idén nem csak spanyolországi körutat tervezünk hanem megyünk dél amerikába is.

A lemez felvételnek melyik része a kedvenced?

A legjobb az hogy neked otthon van egy rakás számod és tudod hogy mehetsz és felénekelheted azokat. És mikor már nálad van a kész lemez és hallgatod otthon.

és a legrosszabb dolog?

A második lemez szörnyű volt. nagyon rossz volt hogy nincs más érdeklődés csak az én személyes életem. Nem értem mi a jó abban,hogy mi beszélünk a lemezről, sok erőfeszítést teszünk és akkor a fotókról lenyírják david és juan fejét és csak engem tesznek ki a polcra és semmit nem írnak a lemezzel kapcsolatban. Nem tudom hogy rosszul tettem-e de beszéltem a rekordvállalattal és mondtam nekik hogy mutassanak egy kis tiszteletet a fiúk iránt is. Nagyon kritizáltak, de nekik meg kellett érteniük hogy egy kicsit kinyitod az ajtót az életedben ők még jobban be akarnak jönni.

El tudom képzelni mennyire kemény lehet a paparazzik zaklatása mellett élni...

Ez az óriási érdeklődés érzése, nem tudom hogy magyarázzam meg. Beszélek a lemezekről a dalokról...és az embereknek csak a magánéletem kell. már egy éve nem találkoztam paparazzikkal amióta Svájcban lakok. Nyugodtan elmehetek kenyeret venni anélkül hogy bárki képet csinálna róla. Azt hiszem mi vagyunk az a pár akik kevés érdeklődést engednek meg, mert senkinek nem engedjük meg hogy játszanak velünk. Igen készülnek fotók amiken együtt vagyunk de ez nem sok minden.

Ez a hírnév rossz oldala?

Ha a zenének tudom szentelni magam és nem lettem volna híres akkor maradtam volna a névtelenségben. rosszul tűröm ezt.

raquel mi az ami zavar magadon? Milyen fenntartásaid vannak magaddal szemben?

Bár ez lehet hogy furcsán hangzik de szeretnék egy kicsit kövérebb lenni. szerencse vagy balszerencse de nem tudok hízni. Nem szoktam diétázni azon kivül meg nem szoktam zöldségeken és salátákon élni. nem eszek valami egészségesen én szeretem a húsokat. pillanatnyilag biciklizni és futni szoktam. és minden koncerten fogyok legalább egy kilogrammot: ugrálok, táncolok. De nagyon odaszoktam figyelni a hajamra és a bőrömre, mikor utazom rengeteg szépítkezési terméket viszek magammal.

A bejegyzés trackback címe:

https://autosportbulvar.blog.hu/api/trackback/id/tr31474316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása