Autósport bulvár hírek

A blog a forma 1 bulvár híreivel fog foglalkozni.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Chat interjú Connie Montoyával 1. rész

2008.05.26. 10:38 | rutschy | Szólj hozzá!

Connie Montoya Juan másik fele rendelkezésre ált az ITV-nek:

 

Hogy találkoztatok először?

 

Egy autogramot kértem tőle! Ez egy versenyen volt Floridában. Benn voltam a Paddockban.

 

Az első randid Juannal hogy történt?

 

Vacsorázni mentünk Chicagoba. Ez volt az első randink.

 

Mit élvezel leginkább a forma1-ben?

 

Az érzéseket, hogy kiszámíthatatlan. Engem a sok utazás nem zavar, jó új embereket és kultúrákat megismerni.

 

Hogyan töltöd a versenyhétvégéket? Te a boxban vagy, vagy a motorhomeban?

 

Én inkább boxból szoktam nézni. Szoktam segíteni Juannak azokban a dolgokban, amikben tudok, aztán nézem, ahogy versenyzik.

 

Jóba vagy más pilóták párjaival?

 

Néha szoktam beszélgetni egy-kettővel. Cora Schumacherrel jól kijövök.

 

Hallottam hogy Juan hobbija a videojáték. Miket játszotok és konzolon vagy PC-n?

 

Juan egyik kedvence a focis játék. Szoktam vele játszani, és amikor csak tudom, elverem.

 

Hogy érzed, hogy az ember, akit szeretsz ilyen veszélyes sportot űz?

 

Én nem szoktam gondolni a veszélyre. Tudom hogy az autók biztonságosak. Rossz lenne, ha mindig a veszélyre gondolnék.

 

Olvastam, hogy megállítottak titeket Franciaországban és helyett kellett cserélned Juannal. Hogy történt az eset? Szeretsz vezetni?

 

Egyszerűen megállítottak minket, Juannak ugrott a jogosítványa, úgyhogy én vezettem tovább. Ezentúl óvatosabb lesz. Neki általában nincs kifogása, ahhoz hogy én vezessek.

 

Most jöttem vissza Madridból, bámulatos város? Mit tudsz ajánlani, mit nézzek meg következő utazásom alkalmával?

 

Nagyon kedvelem Madridot. A park, ami gyönyörű. A múzeumok jók. A művészetek és a múzeumok.

 

Ki a kedvenced a versenyzők közül Montoya után?

 

Rubenssel nagyon jó barátok vagyunk. Mint versenyző Kimi.

A bejegyzés trackback címe:

https://autosportbulvar.blog.hu/api/trackback/id/tr1487816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása