Autósport bulvár hírek

A blog a forma 1 bulvár híreivel fog foglalkozni.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Chat interjú Connie Montoyaval 3. rész

2008.05.26. 11:06 | rutschy | Szólj hozzá!

Juan mennyit foglalkozik egy héten a munkájával?

 

24/7 Mindig a munkájára gondol.

 

Juan Pablonak van valami rossz szokása?

 

Igen ő nagyon fenn hordja az orrát, és erről még nem sikerült leszoktatni.

 

Milyen zenét szerettek és mi a kedvenc dalod?

 

Tipikus Kolumbiai zene, Vallenacos. Kicsit olyan, mint a salsa csak lassabb, tudsz rá táncolni.

 

Mi a legrosszabb és a legjobb élményed F1-gyel kapcsolatosan? Tényleg olyan varázslatos a boxutcában lenni?

 

A legjobb Monaco volt, a legrosszabb Hockenheim azt hiszem 2 évvel ezelőtt.

 

Milyen idézet szerint éled az életed?

 

Ezen még nem gondolkodtam. Csak jól szórakozni.

 

Úgy tűnik te vagy Juan angyala, pár hónappal ezelőtt fejbe ütötték kamerával és te állítottad le? Mindig ilyen?

 

Igen ő nagyon könnyen ideges lesz. Nagyon robbanékony.

 

Juannak jó ízlése van az étel és a ruházat terén?

 

Nincs. Én szoktam vásárolni helyette, kopott ingek, bő alsónadrág és teniszcipő.

 

Hogyan ünnepeltétek a Monaco-i győzelmet?

 

A családjaink rendeztek egy bulit, ami reggelig folyt.

 

Szoktál beszélgetni Corával?

 

Igen, minden hétvégén beszélgetünk. Együtt szoktunk lenni a boxban.

 

Sokkal lelkesebbnek tűnsz más pilótafeleségeknél. Ennyire szereted a forma 1-et?

 

Imádom! Ez Juan és az én életem is. Ha nem lenne ez én unatkoznék.

 

Hogy tudod leírni az embereknek Juant akik csak kéthetente látják?

 

Szerintem ő a legizgalmasabb versenyző a pályán. Személy szerint pedig ő az én hercegem. Ő nagyon különleges, mindig gondoskodik rólam.

 

Kipróbálnál egy két üléses versenyautót?

 

Igen, biztosan!

A bejegyzés trackback címe:

https://autosportbulvar.blog.hu/api/trackback/id/tr47487850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása