Autósport bulvár hírek

A blog a forma 1 bulvár híreivel fog foglalkozni.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Chat interjú Connie Montoyaval 4. rész

2008.05.26. 11:21 | rutschy | Szólj hozzá!

Jó a stílusod. Hol veszed a ruháidat?

 

Igazság szerint semmi különleges, ha valami megtetszik azt megveszem. A világ minden táján vettem már valamit. Szeretem Vuittont.

 

Zavar a nyilvánosság amit Juan feleségeként kapsz vagy élvezed hogy interjúkat kell adnod?

 

Nem zavar. Valamikor Juan rajongója voltam úgyhogy tudom hogy az emberek mindent tudni akarnak róla és csodálják őt.

 

Van kedvenc pályád?

 

Igen nagyon szeretem Monzát és Malajziát.

 

Hogy kezeled, hogy Juant egy sereg nő üldözi?

 

Bízok benne nincs más lehetőség.

 

Szoktátok olvasni Juan fórumát?

 

Igen mindennap elolvassuk és ha nagyon ellentmondásos én írok is bele.

 

Milyen nyelven beszélsz?

 

Csak Spanyolul és Angolul.

 

Mit szoktatok csinálni a téli szünetben?

 

Szörfözünk, síelünk, hódeszkázunk. Juan nagyon jól tud szörfözni. Mi nagyon-nagyon sportosak vagyunk.

 

Hiányzik Kolumbia és a családod?

 

A családom Madridban él, de a barátaim Kolumbiában. Persze, természetesen hiányzik.

A bejegyzés trackback címe:

https://autosportbulvar.blog.hu/api/trackback/id/tr88487872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása