Autósport bulvár hírek

A blog a forma 1 bulvár híreivel fog foglalkozni.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Interjú Karen Minierrel

2008.05.29. 19:30 | rutschy | Szólj hozzá!

K: Karen te régóta Tf1nél dolgoztál, most pedig David felesége vagy. Hogy érte ezt el nálad?

 
V: David egy úriember. Annyira figyelmes, annyira gáláns. Nem lehet neki ellenállni.

 
K: Nehéz igazi családi életet élni a forma 1-ben?

 
V: Természetesen a forma 1 nagy időbeosztást igényel. Feleségként és anyaként is helyt kell állnom. Ott vannak az utazások, a rendezvények… Nehéz a napirendem, de nem panaszkodok.

 
K: Beszéljünk az autókról. Közel állnak hozzád?

 
V: Nem igazán, de elismerem, hogy a motorsport lenyűgöző.

 
K: Álmaid autója?

 
V: Nehéz kérdés, de nem tudok mást mondani csak az Aston Martint. Hogy melyik modellt? Nem tudom… Talán egy Vanquish.

 
K: Szeretnél autóversenyeken részt venni?

 
V: Persze, miért ne? Egyszer részt vettem a Rally princessen. Igaz az egy teszt volt, de az Andros trófeáért jó volt tesztelni.

 
K: Milyen volt a legerősebb autó amit vezettél?

 
V: Egy SLR Mclarent. A Paul Ricardon. Nagyon ideges voltam, de Davidnek sikerült meggyőznie, hogy menjek vele pár kört. Aztán egy idő után már nem aggódtam. David mondta a végén, hogy nem is voltam olyan nevetséges.

 
K: A karrieredet illetően, láthatunk még a képernyőn?

 
V: Sok ajánlatot kaptam, de most a férjemé és a lányomé vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://autosportbulvar.blog.hu/api/trackback/id/tr100493901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása