Autósport bulvár hírek

A blog a forma 1 bulvár híreivel fog foglalkozni.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Raquel: Az életem unalmas

2008.06.18. 22:35 | rutschy | Szólj hozzá!

Az El Sueno de Morfeo énekesnője Raquel del Rosario, akiknek nemrég jelent meg a második albumuk és még legalább 30 koncertjük van júniustól októberig. Most részt vett egy fürdőruha tervezésen és biztosított minket, szereti a divatot.

Fürdőruha, Bikini vagy esetleg topless?

Bikini, az a legkényelmesebb.

Mivel formálod az alakod nyárra?

Elismerem, hogy nem igazán érdekel, én ugyanúgy sportolok néha mint máskor. Étellel kapcsolatban egy katasztrófa vagyok. Én szerencsés vagyok, mert csak olyat eszek ami hízlal és nem látszik meg rajtam. De nem töltök több időt a fürdőben és kenek magamra több kozmetikai eszközt és parfümöt.

Operáltattál magadon?

Nem. Majd később… Nem tudom.

Mivel keres több pénzt a zenével vagy az ilyen promóciós fellépésekkel?

A zenével. Az együttesemmel egész évben turnézunk, míg ilyen fellépés évente 1-szer, 2-szer van.

Krízis van az eladásban?

Vissza esett a lemezeladás ezért pénzt vesztünk, amit az első lemeznél pótolt  a szerzői jog, most pedig a turnékkal pótoljuk a kiesést.

Segít a karrierjének amiket az újságok írnak a magánéletéről?

Nem. (gondolkodik) Inkább hátráltat. Nem szívesen beszélek erről újságírókkal. Mindig kritizálnak érte, de hűségesnek kell lennem az elveimhez.

Zaklatnak a paparazzik?

Nem, most volt egy nyugalmas évem. Amikor érdektelenséget hozol létre és rájönnek, hogy az életed ugyanolyan normális és unalmas mint másé akkor békén hagynak.

Szeretnél gyerekeket?

Persze, mint minden nő, de nem mostanában.

Esküvő egy templomban vagy civilben?

Én hívő vagyok, de úgy gondolom mindenki a hite szerint cselekedjen.

Szeretsz gyorsan vezetni?

Nincs jogosítványom!

Barátnő vagy feleség?

Nem beszélek a magánéletemről.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://autosportbulvar.blog.hu/api/trackback/id/tr83528073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása