Autósport bulvár hírek

A blog a forma 1 bulvár híreivel fog foglalkozni.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Interjú Raquelel

2008.07.11. 22:14 | rutschy | Szólj hozzá!

 

Beképzelt vagy?

Igen, (nevet) szeretek mindig jól kinézni, szeretem ha minden esztétikus és divatos rajtam.

Van olyan ruha ami a gyengéd?

Az igazság, hogy idővel egyre nőiesebb leszek, régen a sportosabb ruhákat a farmereket szerettem, most hogy itt a jó idő, szeretem az egyszerű ruhákat és a szandálokat. Nagyon szeretem a római gladiátor stílust.

Hűséges követője vagy a divatnak vagy csak úgy mész a levegőbe?

Én követem a divatot. De szeretek mindent amit a boltokban lehet kapni. Megpróbálom követni, de azért ragaszkodom a saját stílusomhoz.

Nagyon oda figyelsz magadra?

Igen, nagyon. A külsőmmel nagyon el vagyok foglalva. Reggel is krémmel kezdem, este pedig éjszakai sminkkel fekszem és tonikokkal. Szeretem a kozmetikumokat. Nálam a fürdőszoba és ha utazok egy táska tele van kozmetikumokkal. Én függő vagyok, hogy széppé tegyem magam.

Milyen praktikákkal tűnteted el a szőröket?

Meg kell mondjam őszintén, hogy nekem a borotva nagyon jól jön mindig. Mindig van velem egy. Amikor utazom vagy körúton vagyok, akkor nincs időm, hosszan szöszmötölnöm evvel, a borotvával pedig pár perc és máris sima a lábam.

Szereted ha a fiúk is borotválkoznak?

Igen, igen inkább szőr nélkül, mint szőrrel.

Fernando Alonso ad tanácsokat neked az öltözködésben? Te bele szólsz az ő stílusába?

Nekem mindenki véleménye fontos, a fiúké az együttesből, Fernandoé, a testvéreimé. És igen szeretek tanácsokat osztogatni a divattal kapcsolatban.

Van olyan férfiruha amit utálsz?

Igen, úgy gondolom a fehér zoknikat száműzni kellene és a krokodil bőrből készült cipőket, csizmákat.

Gondolod a forma 1-nek szüksége lenne egy női autóversenyzőre?

Igen, úgy gondolom és nem csak a forma 1-ben hanem az összes többi sportban is ott a helye a nőknek a csúcson.

Te belülről nézed a forma 1 világát, úgy gondolod hogy ez egy túl férfias, macsós sport?

Szerintem jobb ha ezt nem kommentálom.

Miközben egyensúlyozol a magánéleted és a munkád között, gondolsz az anyaságra?

Még nincs tervben. Nem szeretek nagyon előre tervezni. Tudom mi lesz holnap és holnapután, de, hogy mi lesz jövőre azt nem. Most csak azt tudom, hogy jön a harmadik lemez hamarosan.

Nehéz fenntartani egy kapcsolatot, úgy hogy közben sikeres legyél a munkáddal is?

Mindent alapos szervezés előz meg. Össze egyeztetjük Fernandoval a naptárainkat és megpróbáljuk a legtöbb szabadidőnket együtt tölteni. Pillanatnyilag nagyon jó ez így nekünk.

Hogy definiálnád azt az életet amit most élsz?

Én boldog vagyok. Egészséges vagyok, ezt köszönöm istennek, az album sikeres, és sok csodálatos ember vesz körül.

Arra számítottunk hogy ott leszel Flavio esküvőjén?

Nem tudtam menni, mert koncerten voltam. De felhívtam őket és gratuláltam nekik. A legjobbakat kívánom.

A bejegyzés trackback címe:

https://autosportbulvar.blog.hu/api/trackback/id/tr62564373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása