Autósport bulvár hírek

A blog a forma 1 bulvár híreivel fog foglalkozni.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Briatore megnősült

2008.06.16. 15:24 | rutschy | Szólj hozzá!

Álomesküvő Rómában: szombaton megnősült a Forma 1-es csapatfőnök Flavio Briatore, aki az olasz show girl-t Elisabetta Gregoracit vette el.

Szombat, 11.30, Róma, szerelem a pole pozícióban: Flavio Briatore a forma 1-es csapatfőnök, a playboy, a milliárdos befordul egy kék rolls-royceszal a Santo Spirito templomhoz. Briatore idegesen mosolyog, kacsint a kíváncsiskodóknak, mert egy fél óra múlva ki fogja mondani a boldogító igent.

 
A nő aki megszabadította Briatoret a házasság fóbiájától (Briatore egyszer már nős volt 7 napig, az a Nina Stevens volt a felesége aki most a Rolex tulajdonosának a felesége) Elisabetta Gregoraci. Ő már volt Olaszországban Miss Calabrien, csodálatos modell, tv sztár vagy csak Briatore kis egérkéje. Neki igazi Bambi szemei vannak, gyönyörű teste és még gyönyörűbb dekoltázsa. Még az esküvői ruhája is kihangsúlyozta az előnyeit. Sajnos a pár az esküvői képek közlésének a jogát eladta a Brit Hello magazinnak, ezért végig esernyővel voltak védve. A bevételt beteg gyerekeknek ajánlották fel.

Az új Signora Briatore int a paparazziknak, de a sok biztonsági ember miatt nem lehetett rendes képeket csinálni.

De azért a lényeget látni: Briatore kék napszemüvegben vonul be a templomba, és Elisabetta is gyönyörű volt a ruhájában amit a varrónők 500 órán keresztül kézzel készítettek. A templomi harangok szólnak. Elisabetta odaszól nekünk egy fél mondatot, hogy: Ő tudja, hogy én vagyok neki Isten ajándéka.

Talán így van. Ő volt a Briatore rossz pillanataiban is mellette volt és fogta a kezét. Ezt mesélte nekem a szimpatikus Elisabetta 2006-ban Briatore Billionaire nevű klubjában Szardínián. Amikor 2006-ban megtámadta Briatore veséjét egy rosszindulatú daganat ő éjjel-nappal mellette volt a betegágyánál. És már akkor mondta nekem: Imádom Flavio hatalmas szívét!

 
A boldog Flavio így kommentálta a késői esküvőt: Elisabetta a tökéletes csomag, nagyon sok tulajdonságát szeretem és csak kevés van amit nem.

58 éves vagyok talán pont itt az ideje, hogy megnősüljek. Vannak emberek akik már 15, 16 éves korukban megtalálják az igazit. Csak én nem találtam meg. Valóban nagyon sok barátnőm volt, de az igazit nem találtam.

 
Briatore pénteken elment az olasz mesterfodrászhoz Roberto D’Antonio-hoz, aki mesélte, hogy Briatore azt mondta olyan ideges, mint egy Forma 1-es rajt előtt 5 perccel.

Péntek este aztán tartottak egy nagy vacsorát a „Casina Valadier“-ben 340 vendég jelenlétében. A vendégek közül: Jean Todt, Gerhard Berger, Bernie Ecclestone. Az esküvőre még Silvio Berlusconi is elment és a tenor Alessandro Safina aki, elénekelte az ifjú párnak az Ave Mariat.

Este a Castello di Torcrescenza kastélyban a Duran Duran szolgáltatta a zenét. Az esküvői menü pedig: lazac-tartár, zöldséges risotto, cukkini garnéla rákkal, tengeri süllő babbal és petrezselymes burgonyával.

 
A feleség 4 hete Cannes – ban elmondta nekem: Én nem vagyok baba. Én elmondom Flavionak a véleményem. Csak mert ő 30 évvel idősebb és 7 világbajnoki címet nyert nem jelenti, hogy mindig igaza van.

 
A lapunk kapott egy mailt, hogy Schumi mit gondol erről az esküvőről: Természetesen Corinnával együtt nagyon sok boldogságot kívánunk nekik egy egész életre. Saját tapasztalatból mondom, házasnak lenni csodálatos és szép dolog.

A bejegyzés trackback címe:

https://autosportbulvar.blog.hu/api/trackback/id/tr30523887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása