Autósport bulvár hírek

A blog a forma 1 bulvár híreivel fog foglalkozni.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Jean Todt egy szerencsés ember

2008.06.17. 20:52 | rutschy | Szólj hozzá!

Jean Todt és Michelle Yeoh, a menedzser és a színésznő, és a boldogság ami lehetséges. Szerelem volt első látásra állítják mindketten.

A forma 1-es rajongók Jean Todtot csak csapatfőnökként ismerik, az embert aki a Ferrarival, Schumacherrel és Ross Brawnnal a csúcsra ért és jó barátok a hétszeres bajnokkal. De milyen lehet az ember a menedzseri álarc mögött?

Az olasz újság a Diva e Donna bepillantást nyerhetett a francia és az ő barátnőjének Michelle Yeohnak az életébe.

4 éve ismerkedtek meg 2004. Június 4.-én Shanghaiban ahol Jean egy Ferrari rendezvényen vett részt.

„Éppen egy gála vacsorán voltam és mikor megláttam Michellet arra gondoltam, hogy ő az.” – emlékszik vissza Todt.

Szóval a híres szerelem első pillantásra elkezdődött – és Michelle is megerősít minket. „Tudtam azonnal hogy ő életem férfija.”, mondta a 45 éves hölgy.

Jean Todt legyőzte józanságát és félénkségét és elkérte Michelle telefonszámát és meg is kapta. Michael Schumacher megmutatta neki, hogyan kell SMS-t írni. Todt: „És akkor én elkezdtem sms-ekkel bombázni. Hatalmas szerencsémre ő válaszolt is. Július 1.-jén Michelle Párizsba jött ahol van egy lakásom és azóta egyszer sem váltunk el egymástól.”

Együtt élnek az Emilia Romagna nevű házban és ha Michellet az ő barátja egy kevés időre magára hagyja ő akkor is boldog. „Olyan itt élni mint a paradicsomban. Sokat írok, olvasok, DVD-t nézek, biciklizek vagy elmegyek sétálni a parkba. Soha nem unatkozom.” Egy kompromisszumuk van, hogy a munkamániás Jean Todt már nem tölthet olyan sok időt az irodájában. „ Este kilencre haza kell érnie, hogy velem vacsorázzon, ha nem szólnék éjfélig Maranelloban ülne.”

Egy olyannak aki nem forma 1 rajongó igazán kellemetlenül hat a barátja munkája. Járni a világot vele a versenypályákra ahelyett, hogy otthon közösen néznének egy filmet.

„Vele a pályán lenni elég stresszes. Ez igazán nagyon nehéz. Mikor egy filmet csinálunk és elrontunk egy jelenetet akkor egyszerűen újraforgatjuk, de itt egy másodperc alatt mindent el lehet veszíteni és ez rettenetes.

A versenyzés iránti szenvedély, Jean Todt életében gyerek kora óta jelen van, de Michellenek köszönhetően ma már vannak fontosabb dolgai annál, hogy versenyről, versenyre repüljön. „Ő megtanulta, hogy az élet tele van szép dolgokkal, mint a kandalló előtt ülni és kártyázni vagy egy jót sétálni a parkban és a természetet csodálni.” „Nagy köszönettel tartozom Michellenek, hogy végre megtanítatta velem mit jelent az a szó amit sokan használnak, hogy Carpe Diem.”

Jean Todt egy olyan ember aki két lábbal álla földön és a legszívesebben a barátaival tölti az idejét. Arra a kérdésre, hogy mit jelent neki a boldogság Todt azt mondta: Azt, hogy azok az emberek akik körül vesznek minket, szeretnek bennünket. Michelle mindig imádkozik Nicolas fiamért, és én is nagyon jól kijövök az ő családjával. Majd fogunk venni egy házat Malajziában is. Igen, úgy gondolom, hogy én egy boldog ember vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://autosportbulvar.blog.hu/api/trackback/id/tr22526070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása