Autósport bulvár hírek

A blog a forma 1 bulvár híreivel fog foglalkozni.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Raquel: Fernandoval békésen élünk Svájcban

2008.06.27. 19:30 | rutschy | Szólj hozzá!

 

Az El Sueno de Morfeo énekesnője és Fernando Alonso partnere zsűritag volt a 7. Gillette Venus divat bemutatón. A pár különösen vigyázz arra, hogy ne használja a feleség és férj szót, annak ellenére, hogy állítólag 2006. november 17.-én összeházasodtak Limanesben. Raquel nagyon szeret kétértelmű nyilatkozatokat tenni. Amint rátérünk a témára az édes hangja merőben megváltozik. De ennek ellenére beszélt svájci életükről.

„Én nagyon honvágyas vagyok. Szeretek haza repülni a kanári szigetekre a szüleimhez, az 5 testvéremhez és a nagyszüleimhez. Svájcban nagyon csendes életet élünk, az emberek kedvesek, hagyományőrzők és nagyon családiasak, a szomszédokkal is jóban vagyunk.”

„Nekünk ki kell használni minden szabad percünket. Gyakran szökök haza a kanári szigetekre. Egy családdal eltöltött nap igazi felüdülés.”

Terveztek gyerekeket?

„Pillanatnyilag nincs ilyen tervünk. 25 éves vagyok és még nagyon sok mindent szeretnék megvalósítani. De mint minden nőnek nekem is nagy álmom, hogy gyerekeim legyenek.”

Jó háziasszony vagy?

„Igen, részben. De nagyon rossz szakács. Csak nagyon alapvető ételeket tudok elkészíteni.”

Csak Fernandot láttuk Flavio esküvőjén…

„Két koncertem is volt ezért nem tudtam elmenni, pedig szerettem volna. De telefonon gratuláltam nekik és boldog vagyok, hogy összeházasodtak. Flavio és a felesége nagyon jó emberek.”

Szeretsz vezetni?

Nincs jogosítványom… (nevet) a sebesség, meg minden, azt hiszem ezért nincsen.

Fernando és Te nagyon kipihentek vagytok mostanában.

Igen mindenki megtanulta a határokat és hogy tisztelni kell minket. Ez megnyugtató.

Mi lesz nyáron?

Pihenünk! 3 év óta először nem utazunk olyan sokat. Tavasszal sem volt koncertünk. Elkezdünk dalokat készíteni a harmadik lemezhez.

Hogy tud egy ennyire szégyenlős ember így szórakoztatni?

A hírnév és az elvesztett névtelenség okozta. Én nagyon szégyenlős és tartózkodó ember vagyok, de mikor elkezdtem színpadon énekelni teljesen átalakultam.

Szereted a divatot…

Igen, és nagyon szeretném tanulni is. Minél többet megtudni a ruhákról, a készítésükről. Mindig készítek magamnak valamit, de nem mindig tetszik. Mindig tanulok valami újat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://autosportbulvar.blog.hu/api/trackback/id/tr25542521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása